Behöver varor mycket billigare än i affärer? Jag kan hjälpa!

Kontaktdata till RC-affärer, adress, telefonnummer, länk, epost ...
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Armadillo
Äger RC-fordon: Esky Lama v3, Lama v4, hemmagjort quadrocopter
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Behöver varor mycket billigare än i affärer? Jag kan hjälpa!

Inläggav Armadillo » mån mar 26, 2012 3:45 pm

Hallä alla! Jag har ett par-tre lådor med reservdelar och tillbehör till flygplaner och helikoptrar: blad, skydor, batterier, små detaljer, uppgraderingar, balancerare osv. Jag bjuder er på lägsta priset i landet. Ni hittar inte lika billigt någonstans i Sverige! Skriv till mig vad du vill ha och jag ska se om jag har det. Jag skickar varan samma dag om det finns hos. Det brukar ta 3-5 dagar att leverera det. :)

Om jag inte har det, då kan jag beställa det och det kommer i ett par (max - 3) veckor. Plus, jag ska sänka priset ifall om det behövs att vänta så länge. ;)
Till och med jag sänker priset om du köper fler än tre stycken varor. Eller om du "tar" en vän med sig. :D

Då so, jag väntar på era svar om ni är intresserade. :)

hasan.hajric
Kontakt:

Re: Behöver varor mycket billigare än i affärer? Jag kan hjälpa!

Inläggav hasan.hajric » tis mar 15, 2016 9:44 pm

Går de lösa fortfarande ??

Återgå till "RC-affärer"