quadrocopter köp HJÄLP

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Storsaken
Namn: Simon
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

quadrocopter köp HJÄLP

Inläggav Storsaken » mån jul 21, 2014 8:06 am

Hej alla kunniga personer där ute!

Jag har införskaffat mig en Gopro HERO3+ Actionkamera och tänkte nu prova på att sätta en sådan på en quadrocopter och filma/fota och behöver köpråd av er erfarna..

Har ingen som helst erfarenhet på RC fronten förutom RC bilarna man hade då man va barn.

Jag hade tänkt mig en RTF (READY TO FLY) quadro med en prislapp på cirka 4000kr som kan bära en gopro kamera, så låt förslagen/synpunkter/frågor/ideer flöda!

Har kikat lite på dessa två:

http://www.rchobbysweden.se/multikoptra ... cgodLGYAaQ

http://www.conrad.se/?websale8=conrad-s ... cgodsq4ARw

Tack på förhand!

anderssonsrc
Äger RC-fordon: Mugen MBX-7R
Namn: Mathias Andersson

Re: quadrocopter köp HJÄLP

Inläggav anderssonsrc » mån mar 23, 2015 5:00 pm

Hejan,

Vilken köpte du? Jag har ganska bra erfarenhet och kunnighet inom multirotors då jag bygger själv. Har även lång erfarenhet av rc-bilar.

Om du inte hittat någon än så kan jag räkna på vad jag skulle kunna bygga en quadcopter för som kan flyga ca 30 min/laddning med en gopro kamera.

Mvh Mathias
Anderssons Rc

Återgå till "Nybörjare & basics"