RCconstruct lager 465mm Onroad chassis for Magura2

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
RC-construct
Äger RC-fordon: RC-construct
Namn: Helge
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

RCconstruct lager 465mm Onroad chassis for Magura2

Inläggav RC-construct » ons apr 30, 2014 12:02 pm

Hei. RC-construct her. Jeg starter salg av det nyutviklede 465mm Porsche chassis beregnet for hydr bremser type Magura2 om ca drøye to uker. Alt fra servoplate til bensintanken my byttes ut. Dette trenger du for å bygge om. Chassis selvfølgelig, offroad bensintank, Formel1 tankfeste EVO servoplate og ben til servoplate. Bruksanvisning vil følge med og det er bare å skru på pumpene på høyre og venstre side. Jeg bor i Nederland og chassiet vil koste 150€ (men da passer alt) og 33€ i porto.

RC-construct
Äger RC-fordon: RC-construct
Namn: Helge

Re: RCconstruct lager 465mm Onroad chassis for Magura2

Inläggav RC-construct » ons apr 30, 2014 12:35 pm

33€ er shipping med sporing. Men når pakken forlater grensen ti Nederland så kan man ikke spore mer. 12€ er som brevpost og det jeg vil anbefale. (Jeg bor i Nederland)

Återgå till "Modeller"